Welcome to Taiwan - czyli mój pierwszy kontrakt:) cz. 1 - przed wyjazdem

Pierwszy wyjazd na 2 miesiące do ACE Model International Agency na Tajwanie. Był pełen emocji, niepokoju przed nieznanym, stresu mojego, chłopaka i moich rodziców. Gorączkowych przygotowań do wyjazdu oraz poszukiwania informacji po znajomych modelkach jak i forach związanych z pobytem, pracą i samą agencją. Mimo zebrania licznych informacji, miałam wrażenie, że nadal nie wiem nic i byłam nieustannie żądna odpowiedzi na stawiane pytania. Dopadały mnie myśli czy cały trud i energia poświęcona modelingowi była dobrze ulokowana, czy faktycznie tego właśnie chciałam....

Czego się spodziewałam:
  • Ciężkiego lotu (16 godzin i 1 przesiadka).
  • Problemów w komunikacji (mam świadomość, iż nie znam angielskiego biegle). 
  • Męczącej pracy (sesje po 8-12 godz w różnych warunkach).
  • Po mimo nikłych szans na  przywiezienie stamtąd jakiegoś zarobku, miałam cichą nadzieje, że mi się uda;)

Przed wyjazdem:
  • Sprawdziłam jakie szczepienia są zalecane w tym państwie i zaszczepiłam się.
  • Wykupiłam ubezpieczenie na okres pobytu za granicą.
  • Sprawdziłam jaka jest pogoda w okresie luty-marzec w Tajpej.
  • Kupiłam zapas leków oraz kosmetyków na czas pobytu.
  • Sprawdziłam czy jest wymagana wiza. 


3 komentarze:

  1. Anonimowy4/06/2014

    hej, widziałam Cię w Opolu w Karolince, jak dostajesz się na takie okolicznościowe pokazy, polecasz jakąś agencję promocyjną? Proszę pomóż :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/06/2014

    jeszcze tłumacząc moje pytanie, chodzi mi o agencję, która zajmuje się eventami w Polsce, pokazy typu te w Opolu, albo te w SCC, bardzo chciałabym wziąć udział w nich jednak nie mam pojęcia jak wygląda rekrutacja, dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz do mnie e-maila to odpisze Ci, bo ten post to akurat nie odpowiednie miejsce na takie info :)

    OdpowiedzUsuń